29 01 2014

BEAUTY FOR YOU FIRÇA

Rossman dan aldığım bu fırçayı tam olarak ne kadara aldığımı hatırlamıyorum. Uygun bir fiyata aldım. Tek bir fırçayı he amaçla kullanıyorum. O yüzden musmutluyum. Yolum yine oralara düşerse yine almayı düşünüyorum.... Devamı

29 01 2014

BİODERMA HYDRABİO SERUM

Merhaba arkadaşlar, bugün daha önce anlatıp anlatmadığımı dahi hatırlamadığım, testerına aşık olup , stoklayıp aldığım bioderma hydrabio serumu anlatacağım. Ürün, kuru ve hassas ,nemsiz ciltler için. Ama bence kesinlikle kuru ciltler için yeterli gelmez. Kokusu çok güzel ve jel kıvamında. Çok iyi bir makyaj bazı olmayı vadediyor. Bence iyi bir baz cidden de. Dilerseniz kıvamına da bakalım. (Ürünün resmini nedense yollayamadım. Sonra yine denerim.) Fiyatı 69,5 tl. Ben 3 al 2 öde kampanyasından almıştım. Ben bir daha almam diye düşünüyorum.    Devamı

10 04 2013

punto pembe babet

punto pembe babet |  görsel 1

seelllaaammmmm bu babetlerden odacak aldık:) çok tatlı ve kampanya sayesinde sadece 22.5 tl . kargo ücretide yok. yaa bu zizigo ne iyi bişey yaa... bi senelik ayakkabımı aldım ondaannn :) keşke zamanım olsada hepsini paylaşsam :) zizigo.com tek geçerimmm Devamı

10 04 2013

aveseena tüz temizleme jeli

aveseena tüz temizleme jeli |  görsel 1

resimm çok kötü ama yokluk :( aveseena nın bu temizleme jelini lilakutudan aldım. çok güzel. hafif, yumuşak, azcık pril gibi kokuyo gibi geldi bana ama olsun. bunu kullandığım sürece cildim gayet iyi idi. uygun fiyatlı olduğu için yine alırım bence. ama aahh şu yeni şeyler deneme merakı :) haa içeriğide temizdir .. Devamı

10 04 2013

pure beauty 50 spf pudra

pure beauty 50 spf pudra |  görsel 1

arkidişlerrr bu pudra ruh beyaz olanlar için number one. bende bi şekil ettim kullandım ama görenler ölü beyazı olmuşsn dedi :) kırmızı rujla kullandım bunu. çok iyi oldu haaa. hem makyaj sabitlemek içinde azcık azcık kullandım. ama tek renk olduğu sadece watsonlarda satıldığı için çok rağbet edilecek ürün değil. her ne kadar 20 tl gibi bi fiyatı olsada keşke renk seçeneği olsada millet alsa :( makinem olmadığı için resimlerim ççookkk kötü :( Devamı