10 04 2013

punto pembe babet

punto pembe babet |  görsel 1

seelllaaammmmm bu babetlerden odacak aldık:) çok tatlı ve kampanya sayesinde sadece 22.5 tl . kargo ücretide yok. yaa bu zizigo ne iyi bişey yaa... bi senelik ayakkabımı aldım ondaannn :) keşke zamanım olsada hepsini paylaşsam :) zizigo.com tek geçerimmm Devamı

23 03 2013

hotiç erkek siyah deri ayakkabı

hotiç erkek siyah deri ayakkabı |  görsel 1

bu ayakkabıda çok yakışıklı biri için. yine 1v1y.com da :) ççoookkk rahat bir ayakkabı herkese tavsiye ediyorum. kalıbı dar gibi ama lastik kısmı bi zaman sonra rahat ettiriyormuş :) 1v1y.com yeni sezondan aldım hediye olarak. aldığım yakışıklıda çok memnunmuş. teşekkürler hotiç :) Devamı

23 03 2013

nike siyah erkek ayakkabı capri model

nike siyah erkek ayakkabı capri model |  görsel 1

bu ayakkabılar hıımm sanırım yine 1v1y.com dan.  ama benim için değil başkası için:) çok yakışıklı biri için :) kargo falan 86 lirayamı ne geldi sanırım. çok rahat bir ayakkabı bende devamlı bu ayakkabıyı kullanırım. her rengini  alırım deri olanını  kumaş olanını çok severim... gerçi ben ucuza en son 2 tanesini 128 e aldım  indirimden. ama bu ayakkabı çok rahat diye yine aynı kampanyayı beklemek yerine aldım gitti bunu. geniş kalıp bu arada. sakın bi numara büyük almayın. Devamı

21 03 2013

gutan ayakkabı

gutan ayakkabı |  görsel 1

ayakkabı mı desem babet mi desem. çok tatlı yaaa. ama kocaman kalıpları var . bana kocaman oldu yaa :(  zizigo da kırmızı ve zümrüt yeşili de vardı. çok geniş taban. taraklı ayaklar için ideal. for example ben :) ama önü bana çok sert geldi. ciddi ciddi parmak kısmı boş kalmasına rağmen o sertlik beni rahatsız etti. ben zaten converse de giyemem önü yumuşak olmalı benim ayakkabımın. Devamı

21 03 2013

shaka ayakkabı deri ve rahat taban

shaka ayakkabı deri ve rahat taban |  görsel 1

yine zizigo ganimeti idi bunlar.... ama idi diyorum haaa :(  shaka markasını da çok beğendim. çok rahat. tabanı mükemmel.ilk olarak biraz yaşlı işi gibi geldi ama ciddi ciddi tarz ayakkabı. spor bi şıklık ve rahatlık. bu markayı ve zizigo yu tavsiye etmeye devam :) Devamı